Praca w Centrum Strażacka

asystentka działu administracji

nr. ref. A1, data publikacji ogłoszenia: 24.07.2009

Centrum Strażacka (B&B Ventures Sp. z o.o. Sp. k) poszukuje pracownika do pracy w dziale administracji spółki. Od kandydatów wymaga się:

  • samodzielności, sumienności, uczciwości oraz zaangażowania,
  • umiejętności biegłego korzystania z popularnych narzędzi biurowych (Microsoft Office) oraz Internetu,
  • minimum dwuletniego doświadczenia w pracy biurowej,
  • znajomości języka angielskiego.

Do obowiązków pracownika będzie należało:

  • prowadzenie bieżących spraw administracyjnych spółki,
  • bieżąca obsługa spraw klientów,
  • uczestnictwo w realizacji projektów unijnych prowadzonych przez spółkę,
  • zapewnienie wsparcia organizacyjnego dla zarządu spółki.

Proszę przesyłać CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny na adres info@centrumstrazacka.pl .

Powierzchnie biurowe i magazynowe do wynajęcia, Bielsko-Biała, biura, magazyny